luni, 28 iunie 2021

Primul raft cu cărți de haiku atestat și fotografiat într-o bibliotecă publică

Funcțional există deja de mai mult de un an cărți de haiku la bilblioteca orășenească din Botoșani. N-am reușit însă să am o imagine a locului și modalității de expunere a cărților, deși am insistat în mode repetat la localnici.


A mers însă mult mai repede cînd am găsit o persoană inimoasă, Adriana Pop, care a făcut în cel mai scurt timp demersurile necesare și puteți vedea pe site-ul  Bibliotecii Judeţene "Petre Dulfu" din Baia Mare o vitrină superbă cu o parte din cărțile pe care le-am donat săptămîna trecută. Iat-o mai jos:



Și la linkul de mai jos găsiți și postarea făcută pe site-ul bibliotecii:


https://www.facebook.com/119139584819330/posts/4279411702125410/



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu