vineri, 23 februarie 2024

PROFESORUL ȘI ELEVELE LA CAFENEAUA ARTELOR



 Ieri, 22.04.2024, m-am întâlnit cu talentatele Cristina Ailoaei și Andra Andronic, fostele mele eleve, la Cafeneaua Artelor din Botoșani, un local abia deschis, de câteva săptămâni. Ne-am amintit de momente frumoase din anii de școală, am povestit, am râs potolit, am băut câte ceva (ceai, cappuccino) și, sub lumina blândă a Roiului de stele, ne-am îmbătat cu parfumul Petalelor în vânt, volumul meu de haiku din 2017, pe care l-am dăruit și lor. Ne-am simțit foarte bine, oferindu-ne cel mai frumos cadou posibil: câteva zeci de minute petrecute împreună, face to face,  într-o ambianță plăcută, propice visării cu ochii deschiși, evadării într-o lume cu arome de poveste.


întâlnire haiku -
în prag de primăvară
numai ceai verde
*
după zece ani -
proful nu mai corectează
decât amintiri
*
roi de stele - 
prin fereastra deschisă
prima albină

roi de stele -
pliculețul cu miere
ca semn de carte

roi de stele -
barmanul pune
pliciul deoparte

fetele vorbesc
doar de rochii de mireasă -
petale în vânt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu