marți, 14 octombrie 2014

A doua întîlnire de la Vaslui

Cîteva misive și poze de la o întîlnire aranjată pe net.

Dragi colegi,

Cred că ştiţi despre festivalul Constatin Tănase, la fiecare doi ani este găzduit şi organizat de edilii Vasluiului. Ieri a avut loc, la sala Consliului judeţean festivitatea de premiere, secţiunea literatură umoristică: epigramă, manuscris, antologie. Personalităţi alte scriiturii de gen au fost prezenţi şi răsplătiţi cu diplome, premii, trofee. 

Nelu Gârda la primirea premiului

Printre câştigători s-a aflat domnul Garda, am avut ocazia să-l felicit, să schimbăm câteva impresii. La eveniment a fost prezentă şi distinsa doamnă Julia Ralia, din Iaşi; dânsa mi-a dăruit ultimul volum de haiku, Umbra spre interior. 

Cei trei, Julia, Ana și Nelu ne zîmbesc de la distanță

Mă bucur, am avut ocazia să cunosc pe distinşii noştri colegi de haiku.  In attach sunt câteva imagini. Sper să vă surprindă plăcut!

Week-end plăcut!


A. Urma

Ana și Nelu

Da, am avut bucuria sa ma intalnesc cu Iulia Ralia la Iasi, unde mi-a fost ghid câteva ore, apoi sa vina si ea la Vaslui, la rude, pentru ca acolo sa o intalnim pe Ana Urma. 

Julia și Nelu

Cu Iulia am stat de vorba mai mult, dar Ana nu a putut sa ramana decat la festivitatea de premiere a neseriosilor. Oricum, mi-am dat seama ca sunt doua fiinte deosebite, intelectuale adevarate, sensibile samd. 

Julia și Ana

Eu, ciocoflenderul, am fost un norocos si de aceasta data.
Atasez cateva poze, pe unele sigur nu le-ati vazut. Sper sa avem parte de cat mai multe astfel de intalniri, urmate de una la care vom participa cu totii!

Cu respect pentru toti,

Nelu Garda

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu