vineri, 5 decembrie 2014

A treia întîlnire de la București

Cu Mihail Buraga m-am mai întîlnit de două ori aproape de casă, la mallul Plaza din Drumul Taberei. Totdeauna, i-am adus cîteva din cărțile publicate de grupul RO Ku. Și de data asta dorea mai multe volume pe care ținea să le dăruiască cuiva care a îndrăgit haiku-ul.



Și de data asta am vorbit îndelung la o bere... două. Despre noi și despre grupul amatorilor de haiku ca la o șuetă fără protocol. În cele din urmă, am ajuns să vorbim și despre eventuala publicare a traducerii lui Higginson (aproape terminată de Liliana Negoi) și mi-a promis că se va gîndi la o inițiativă de promovare a cărții care să ne permită tipărirea ei. Am hotărît să ne vedem în primele săptămîni după Anul Nou ca să vedem cam ce am putea întreprinde. 

Cei care sînteți din București considerați-o ca o posibilă invitație dacă veți avea vreme și chef.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu